Jäsenyys

Miksi jäseneksi? Mikä 4H on? Mitä se tekee?

4H-toiminnassa mukana oleminen on kaikinpuolin hauskaa ja palkitsevaa puuhaa.  Olet tärkeä osa Rantasalmen 4H-yhdistyksen toimintaa.

4H-harrastuksissa lapsi tai nuori oppii vastuullista ja yritteliästä toimintaa. Lasten ja nuorten kehitysvaiheet otetaan huomioon 4h-yhdistyksen toiminnassa, 4h.ssa opitaan itse tekemällä. 4H-kerhossa opitaan lähinnä käytännön taitoja ja tietoja kerhon ohjaajan tuella. 4H-yhdistyksen tarkoituksena on kehittää ihmistä kokonaisuutena. Tätä kuvaavat neljän H:n perustana olevat sanat Head, Hands, Heart ja Health, suomeksi harkinta, harjaannus, hyvyys ja hyvinvointi. 4H-toimija oppii luomaan arjen hyvinvointia itselleen ja muille.

Liity sinäkin 4H-jäseneksi!

Maksamalla jäsenmaksun saat enemmän irti 4H:sta. Hyödyntämällä 4H-jäsenetuuksia valtakunnallisissa kohteissa säästät selvää rahaa.

4H-jäseneksi voit liittyä maksamalla jäsenmaksun paikallisen 4H-yhdistyksen kautta.

Liittymällä jäseneksi Rantasalmen 4H-yhdistykseen saat:

• 4H-tapahtumissa voimassa olevan tapaturmavakuutuksen

• Valtakunnalliset jäsenedut.

• monipuolisen ja vauhdikkaan 4H-toiminnan

• ystäviä, yhdessäoloa ja elämyksiä

• kursseja ja koulutuksia

Jäseneksi pääset liittymään täältä.